Tartu Annelinna Gümnaasiumis tegi „Jalgpall kooli!“ ühes tunnis korraga kaasa 95 last, mis on tundi läbi viinud treenerite rekord.

Koos Timo Teniste ja Aleksandra Ševoldajevaga tundi andnud Sander Lember ütles, et kui arvestada suure laste hulgaga, siis läks väga hästi. „Timo on palju lasteaedades töötanud ja oskab selliseid suuri gruppe osavalt ohjata,“ tõdes Sander Lember.

„Timo oskab öelda õigeid sõnu, et rivid kiiresti korda saada. Ta on selles mõttes meie tiimile palju juurde andnud. Asjad, mida ta teeb, on konkreetsed ja lihtsad, pikka juttu ei ole mõtet neile rääkima hakata.“

Sander Lemberi sõnul oli hea, et kõik õpilased said trenniks oma pallid ja siin aitas JK Merkuur-Juunior, kes tõi kümme palli juurde. „Vaatepilt oli igatahes hästi tore,“ leidis Lember.

„Kuigi oli tegu vene kooliga, said kõik nõudmistest hästi aru ja lapsed tulid hästi kaasa, keegi ei jäänud kõrvale, erinevalt eesti koolist, kus kipub ikka kaks-kolm last eemal seisma. Oskused olid ka päris head, eriti triblamises ja tehnika on neile ikka looduse poolt kaasa antud.“

Kooli kehalise kasvatuse õpetaja Irina Kapaneni hinnangul oli tore ettevõtmine ja kõik läks väga hästi. „Meil oli palju lapsi, kes said hakkama ja neile meeldis,“ lausus ta. Kokku osales kolmel erineval päeval peaaegu 400 last.

Õpetajal oli hea meel, et kõik lapsed said oma palliga mängida. Kehalise kasvatuse tunnis on seni korvpallis saanud nii teha, aga jalgpallis ei ole mänguvahendeid jagunud. „Pallid kuluvad nüüd kindlasti ära ja tunni algul saab ka mingeid harjutusi teha,“ sõnas õpetaja.

Tartu Annelinna Gümnaasiumis on jalgpall üks popimaid spordialasid, paljud käivad JK Merkuur-Juuniori ja Tartu SK10 trennis. „Tüdrukute hulgas ta nii populaarne esialgu ei ole, aga usun, et see projekt aitab kindlasti ka nende hulgas ala populaarsust tõsta,“ oli Irina Kapanen optimistlik.

annelinna_004

Rohkem pilte saab vaadata pildigaleriist siit

2014. aastal Eesti Jalgpalli Liidu, Coca-Cola HBC Eesti AS ja Nike poolt käivitatud suurprojekt „Jalgpall kooli!“ soovib noored spordi juurde tuua.